Body form – formování postavy

Pokud jste dospěli ve svém životě do fáze, kdy nejste spokojeni se vzhledem nebo pohybovými vlastnostmi svého těla, měli by jste uvažovat o využití služeb osobního trenéra.
Pokud vám není dostatečně jasný přínos tréninku pod odborným vedením, zamyslete se, zda opravdu máte znalosti jak si rozvrhnout tréninkové dávky, jak za sebou řadit cviky, jaké používat intervaly nebo počty opakování. Zda stačí provádět jeden druh fyzické zátěže nebo by se většího progresu dosáhlo při kombinaci různých tréninkových systémů. Zda jste schopni vyhodnotit svá zdravotní rizika. Sami odstraňovat dysbalance pohybového aparátu a aktivovat hluboký stabilizační systém než započnete se silovým tréninkem.
Pokud jste vyhodnotili výše zmíněné ve smyslu nutnosti odborného vedení, mohu vám nabídnout své znalosti a zkušenosti opírající se o 20-ti letou zkušenost osobního trenéra.

Tréninkové plány

osobní trenér

Po konzultaci na základě požadavků vytvoříme individuální tréninkový program pro dosažení vašich cílů.
Druhy fitness cvičení:
– aktivace hlubokého stabilizačního systému pro zlepšení držení těla a odstranění zdravotních problémů z tohoto vznikajících
– při redukci váhy budeme více pracovat s kardio zátěží dle individuálních možností v kombinaci intervalových a zpevňujících cviků s vlastní vahou i pomůckami
funkční tréninky formou kruhových nebo intervalových tréninků, pracovat budete s vlastní vahou a pomůckami jako je trx, kettlebell, a další
objemový trénink bude využívat více izolované cviky s využitím klasických činek a kladek

Zdravotní rizika

Pro začátečníka je tedy vždy lepší vyhledat odborné služby, aby předcházel možnému zranění z nevědomosti nebo protichůdných článků a doporučení v různých časopisech, které nejsou vždy plně hodnotné. Certifikovaný osobní trenér s letitou praxí je vždy lepší volbou než samostatné experimentování s povrchními vědomostmi.